ماژول ثبت درخواست کار و اعلام خرابی

برای همه ما اهمیت مدیریت خرابی و تعمیرات در هنگام بروز مشکل یا شکست تجهیزات در کارخانه ها و سازمان‌ها واضح است. یکی از رایج‌ترین رویکردها، سیستم تعمیرات اضطراری (EM) است که همچنان در بسیاری از مجموعه‌ها استفاده می‌شود. خرابی تجهیزات می‌تواند منجر به مشکلات جدی در شرکت‌ها و کارخانه‌ها شود، به‌ویژه در مواردی که کارکرد پیوسته تجهیزات حیاتی است. ماژول ثبت درخواست کار و اعلام خرابی باید بتواند تمام نیازهای تیم نت را در این زمینه برآورده کند.

در ادامه با هم نگاهی می اندازیم به امکانات نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین در بخش ثبت درخواست کار تعمیراتی و اعلام خرابی ها . این ماژول قابلیت‌هایی نظیر تعریف انواع خرابی‌ها، اولویت‌بندی درخواست‌ها، تعیین وضعیت تجهیز و ثبت جزئیات کامل خرابی را فراهم می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند از طریق این ماژول، خرابی‌های پیش‌آمده را در سیستم ثبت کرده، درخواست‌های تعمیراتی را ارسال کنند و بر مراحل پیشرفت کار نظارت داشته باشند. این امکانات به کاهش زمان توقف تجهیزات و بهبود روند تعمیرات در سازمان کمک می‌کند.

ثبت اطلاعات کامل خرابی

ثبت درخواست تعمیرات یکی از مهمترین بخش های یک نرم افزار نگهداری و تعمیرات است. نرم افزار CMMS نتبین به شما امکان ثبت اطلاعات کاملی از یک خرابی را می دهد. از ثبت تاریخ و ساعت درخواست، شخص درخواست کننده، شیفت کاری، واحد درخواست کننده گرفته تا وضعیت تجهیز در لحظه خرابی مانند (عادی - بحرانی - خارج از مدار) همه قابلیت ثبت دارند. همچنین در صورت داشتن توقف، تاریخ و ساعت توقف تجهیز هم ثبت می شود.

ثبت کننده خرابی میتواند یک توضیح در مورد خرابی ارسال کند. شرح مختصر خرابی به سرپرست تعمیرات کمک می کند تا وضعیت تجهیز در زمان خرابی را بهتر درک کند.

اما سهولت ثبت یک درخواست تعمیر برای همه ما دارای اهمیت است. سامانه موبایلی نت بین در زمان ثبت خرابی کار را برای شما بسیار راحت تر می کند. امکان ثبت خرابی با استفاده از اسکن کردن QR_Code و ثبت درخواست صوتی و ... .

ثبت درخواست کار و اعلام خرابی - نرم افزار نگهداری و تعمیرات
ثبت درخواست کار و اعلام خرابی - نرم افزار نگهداری و تعمیرات
امکان ثبت قطعات معیوب - نرم افزار نگهداری و تعمیرات
امکان ثبت قطعات معیوب - نرم افزار نگهداری و تعمیرات

ثبت قطعات معیوب

در زمان ثبت یک خرابی ، مهم است که من بتوانم قطعاتی که خرابی روی آنها مشخص است را ثبت نمایم. اینکار کمک میکند تا سرپرست تعمیرات تصمیم درست تری در خصوص تامین این قطعات گرفته و یا در صورت عدم موجودی در زمان کمتری درخواست تامین موجودی را به واحد تدارکات ارسال کند.

نرم‌ افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین، در بخش ثبت درخواست کار و اعلام خرابی به شما این امکان را می دهد تا بر روی یک درخواست تعمیر، قطعاتی را که به عنوان قطعات معیوب مشاهده کرده اید به همراه یک مدت زمان پیش بینی شده برای رفع خرابی و یک توضیحات ثبت نمایید.

برخی از ویژگی های ثبت درخواست کار و اعلام خرابی

نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین، با زیرسیستم مدیریت دستور کار تعمیرات خود، به تحلیل توقفات و خرابی‌های تجهیزات پرداخته و روش‌های مختلفی مانند EM و RCM را پوشش می‌دهد. این زیرسیستم تعمیرات غیر دوره‌ای مانند تعمیرات اصلاحی و اضطراری را در سه مرحله: ثبت درخواست، بررسی توسط سرپرست، و انجام دستورکار، مدیریت می‌کند. همچنین، امکان ایجاد جریان‌های کاری تعمیراتی (Work Flow) برای مدیریت دستورکارها بر اساس نقش هر کاربر وجود دارد.

علاوه بر این نرم‌ افزار CMMS نت‌بین یک اپلیکیشن موبایل نگهداری و تعمیرات برای اجرای بخش تعمیرات دارد که به کاربران کمک می‌کند تا وظایف خود را به‌صورت ساده و بر روی موبایل یا تبلت مشاهده و انجام دهند. تمامی مراحل ثبت درخواست کار، ارجاع به سرپرست، بررسی توسط مسئول نت ، ارجاع به اپراتور تعمیرات و نهایتا ثبت دقیق دستورکار تعمیراتی، در مویابل اپلیکیشن نت‌بین قابلیت اجرا و پیاده سازی دارد.

در ادامه نگاهی می اندازیم به برخی از ویژگی های ماژول ثبت درخواست کار و اعلام خرابی نرم افزار نت‌بین.

امکانات بخش ثبت درخواست کار و اعلام خرابی:

سایر امکانات بخش ثبت درخواست کار و اعلام خرابی:

مولود حسینی - مسئول فروش سامانه جامع نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین

جهت مشاهده دموی نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت بین با ما تماس بگیرید.

مولود حسینی - مسئول فروش سامانه جامع نرم افزار نگهداری و تعمیرات نت‌بین

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu